Pozovite nas:
020 450 000
Orion | IMS
Internet i Televizija po akcijskoj cijeni. Sa ili bez ugovorne obaveze. Ako tražiš samo televiziju, pogledaj Prepaid Orion televiziju.
orion telekom, internet paketi, internet, televizija bez ugovorne obaveze, televizija, pripejd internet, prepaid internet, prepaid tv, orion tv, oriontv, kućni internet
15515
orion-telekom-template-default,single,single-orion-telekom,postid-15515,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive
[contact-form-7 id="15317" title="Brza prijava"]

IMS

ISO Sertifikacija – Orion telekom

11. februara 2015. Godine, svečanom dodelom ISO sertifikata, kompanija Orion telekom, postaje jedina kompanija u Srbiji i regionu, koja je usvojila Integrisani sistem upravljanja u tri kategorije standardizacije, međusobno zavisnih i komplementarnih.

Ovim standardima, postavljeni su temelji u pogledu standardizacije domaćih kompanija i time, najpre Orion telekom, staje rame uz rame stranim kompanijama koje dolaze na tržište Srbije, trudeći se da ravnopravno učestvuje na tržištu Srbije i regiona. Orion telekom i na ovaj način postaje lider među domaćim kompanijama, nadajući se da će i druge kompanije, ne samo iz oblasti telekomunikacija, brzo prepoznati značaj i konkurentske prednosti ISO sertifikacije, te da će slediti primer, svesne koliko tržišni zahtevi postaju oštri i da će samo sertifikovane kompanije imati šansu za ravnopravnu tržišnu utakmicu.

Usvojeni, Objedinjeni sistem upravljanja kompanije Orion telekom, podrazumeva nekoliko nekoliko standard, od kojih je uspešno završena sertifikacija za:

Sistem menadžmenta kvaliteta – ISO 9001:2008 (optimizacija upravljanja kompanijom)

Sistem menadžmenta bezbednosti informacija 27001/2013 (najviši bezbednosni standardi čuvanja i distribucije podataka, kao jedan od preduslova za učešće na tenderima gde je čuvanje i bezbednost imperativ. Na prvom mestu, kada je reč o državnim institutima, stranim predstavništvima, ambasadama, ličnih podataka korisnika i sl.)

Sistem menadžmenta informatičkih usluga ISO 20000-1/2011 (podizanje na najviši nivo kvaliteta usluga i brige o korisnicima u čitavom procesu koji obuhvata plasman informacija o uslugama, prodaji i postprodajnim uslugama, čime se očekuje potpuno nov način percepcije krajnjeg korisnika koji neće više predstavljati samo izvor prihoda kompanije, već naprotiv, razlog postojanja kompanije.)

Trenutno, u okviru kompanije Orion telekom, u toku je i četvrta sertifikacija, za sistem menadžmenta poslovnog kontinuiteta ISO 22301/2012. (Iako procedura sertifikacije nije završena, primenjena je u praksi tokom prošlogodišnjih poplava. Ovaj standard odražava potrebu garancije klijentima da čak i u nepredvidim okolnostima, usvojenim preventivnim merama definisanih ovim standardima, mogu računati na kontinuitet i garantovani kvalitet usluga koje Orion telekom pruža svim svojim klijentima)

“Ove sertifikacije, svrstavaju nas u sam vrh svetski poznatih i tržišno potvrđenih kompanija, koje su prepoznale savremene trendove, sve oštrije zahteve tržišta i značaj Intergrisanog Sistema upravljanja. Ambicije Orion telekoma prevazilaze nacionalne granice, i Orion telekom već sada mora voditi računa o budućem uređenju tržišta koje se približava normativima EU, te da će opstati kompanije koje su međunarodno verifikovane standardima. Uverenja smo i da će najavljena prodaja Telekom Srbija, biti potvrda našeg proaktivnog delovanja i na ovom polju.”

CEO kompanije Orion telekom – Slobodan Đinović

IMS Poslovna Politika – Orion telekom

U okviru realizacije projekta implementacije Integrisanog Menadžment Sistema (IMS) definisan je dokument Poslovne politike IMS-a koji promoviše našu posvećenost kvalitetu, kontinuitetu poslovanja i servisa, zadovoljstvo klijenta, bezbednost informacija i adekvatno radno okruženje.