ISO Sertifikacija – Orion telekom
11. februara 2015. Godine, svečanom dodelom ISO sertifikata, kompanija Orion telekom, postaje jedina kompanija u Srbiji i regionu, koja je usvojila Integrisani sistem upravljanja u tri kategorije standardizacije, međusobno zavisnih i komplementarnih.
Ovim standardima, postavljeni su temelji u pogledu standardizacije domaćih kompanija i time, najpre Orion telekom, staje rame uz rame stranim kompanijama koje dolaze na tržište Srbije, trudeći se da ravnopravno učestvuje na tržištu Srbije i regiona. Orion telekom i na ovaj način postaje lider među domaćim kompanijama, nadajući se da će i druge kompanije, ne samo iz oblasti telekomunikacija, brzo prepoznati značaj i konkurentske prednosti ISO sertifikacije, te da će slediti primer, svesne koliko tržišni zahtevi postaju oštri i da će samo sertifikovane kompanije imati šansu za ravnopravnu tržišnu utakmicu.
Usvojeni, Objedinjeni sistem upravljanja kompanije Orion telekom, podrazumeva nekoliko nekoliko standard, od kojih je uspešno završena sertifikacija za:
–Sistem menadžmenta kvaliteta – ISO 9001:2008 (optimizacija upravljanja kompanijom)
–Sistem menadžmenta bezbednosti informacija 27001/2013 (najviši bezbednosni standardi čuvanja i distribucije podataka, kao jedan od preduslova za učešće na tenderima gde je čuvanje i bezbednost imperativ. Na prvom mestu, kada je reč o državnim institutima, stranim predstavništvima, ambasadama, ličnih podataka korisnika i sl.)
–Sistem menadžmenta informatičkih usluga ISO 20000-1/2011 (podizanje na najviši nivo kvaliteta usluga i brige o korisnicima u čitavom procesu koji obuhvata plasman informacija o uslugama, prodaji i postprodajnim uslugama, čime se očekuje potpuno nov način percepcije krajnjeg korisnika koji neće više predstavljati samo izvor prihoda kompanije, već naprotiv, razlog postojanja kompanije.)
Trenutno, u okviru kompanije Orion telekom, u toku je i četvrta sertifikacija, za sistem menadžmenta poslovnog kontinuiteta ISO 22301/2012. (Iako procedura sertifikacije nije završena, primenjena je u praksi tokom prošlogodišnjih poplava. Ovaj standard odražava potrebu garancije klijentima da čak i u nepredvidim okolnostima, usvojenim preventivnim merama definisanih ovim standardima, mogu računati na kontinuitet i garantovani kvalitet usluga koje Orion telekom pruža svim svojim klijentima)
“Ove sertifikacije, svrstavaju nas u sam vrh svetski poznatih i tržišno potvrđenih kompanija, koje su prepoznale savremene trendove, sve oštrije zahteve tržišta i značaj Intergrisanog Sistema upravljanja. Ambicije Orion telekoma prevazilaze nacionalne granice, i Orion telekom već sada mora voditi računa o budućem uređenju tržišta koje se približava normativima EU, te da će opstati kompanije koje su međunarodno verifikovane standardima. Uverenja smo i da će najavljena prodaja Telekom Srbija, biti potvrda našeg proaktivnog delovanja i na ovom polju.”
CEO kompanije Orion telekom – Slobodan Đinović
IMS Poslovna Politika – Orion telekom
U okviru realizacije projekta implementacije Integrisanog Menadžment Sistema (IMS) definisan je dokument Poslovne politike IMS-a koji promoviše našu posvećenost kvalitetu, kontinuitetu poslovanja i servisa, zadovoljstvo klijenta, bezbednost informacija i adekvatno radno okruženje.